رفتن به محتوای اصلی
x

دسترسی جدید به اینترنت در خوابگاه آقایان

با توجه به این که ارتباط به اینترنت از طریق سیستم فعلی نت ممکن است باعث قطعی مکرر شود، مرکز فناوری اطلاعات دسترسی جدیدی بر اساس سیستم hotspot بطور آزمایشی راه اندازی کرده است. در این مدل، کاربر نیازی به اتصال از طریق vpn به سیستم نت ندارد و کافی است مراحل زیر را انجام دهد.

۱. پس از اتصال به شبکه (وایرلس یا مودم ADSL ) ، درصفحه مرورگر خود به ادرس hotspot.iut.ac.ir بروید. البته با ورود هر آدرس دیگر در مرورگر خود نیز به این آدرس هدایت می شوید.

 

۲. نام کاربری و کلمه عبور اینترنت خود را در صفحه login وارد نمایید.

 

۳.لطفا جهت حفظ موارد امنیتی حتما بعد از اتمام کار، log off نمایید. برای این کار مجددا در مرورگر خود به همان ادرس hotspot.iut.ac.ir مراجعه نمایید و بر روی گزینه log off کلیک نمایید.

 

تذکر مهم:

متاسفانه علیرغم تجهیز خوابگاه ها به شبکه بی سیم IUT-City بصورت فراگیر، هنوز برخی کاربران با مشکلاتی روبرو هستند. پیرو بازدید مجدد و پی گیری های انجام گرفته توسط مرکز فناوری اطلاعات دلیل اصلی آن تداخل تعداد زیاد سیگنال بی سیم مودم های ADSL کاربران با سیگنال ارسالی از شبکه بی سیم IUT-City است. لذا از کاربران مقیم در اتاقهایی که سیگنال IUT-City را به خوبی دریافت می کنند و سرعت ارتباط خوبی دارند تقاضا می شود حتما مودم ADSL خود را خاموش کنند تا اتاقهایی که سیگنال ضعیف تری دریافت می کنند، نیز بتوانند بدون تداخل با سیگنال آنها از شبکه استفاده کنند.

با سپاس از همکاری شما

 

تحت نظارت وف ایرانی