رفتن به محتوای اصلی
x

تغییر در نحوه ورود به ایمیل دانشگاهی ویژه اساتید محترم

حضور محترم اعضای هیئت علمی دانشگاه
با سلام،
احتراما، همانطور که مستحضر هستید در آدرس ایمیل اعضای هیات علمی زیر دامنه cc وجود دارد. این زیر دامنه مخفف عبارت computer center می باشد که برای اعضای هیات علمی دانشکده ها مناسب نمی باشد. خوشبختانه با راه اندازی سامانه جدید ایمیل در سال گذشته امکان حذف این زیر دامنه فراهم شده است. در حال حاضر هر عضو هیات علمی دارای دو آدرس ایمیل یکی با وجود cc و دیگری بدون آن (مثلا a.fanian@cc.iut.ac.ir و a.fanian@iut.ac.ir)  که هر دو به یک کاربر نگاشت می شود، در اختیار داد که در حال حاضر پیش فرض آن آدرس cc است. در این ارتباط به اطلاع می رساند از تاریخ 10 آذرماه 98 حالت پیش فرض به آدرس بدون cc تغییر پیدا خواهد کرد.
از این رو، از آن تاریخ به بعد جهت ورود به ایمیل دانشگاهی از طریق آدرس http://mail.iut.ac.ir  می بایست جهت آدرس ایمیل عبارت cc را حذف نمود. برای مثال ایمیل با آدرس a.fanian@cc.iut.ac.ir  باید به صورت a.fanian@iut.ac.ir  وارد شود. شایان ذکر است در پسورد ایمیل تغییری ایجاد نخواهد شد و تنها آدرس ایمیل دست خوش تغییر خواهد گردید.
همچنین جهت تنظیمات انجام شده برای نرم افزارهایی مانند outlook , thunderbird و همچنین برنامه های کاربردی تلفن همراه (android - IOS) می بایست نام کاربری از ایمیل قبلی به شکل توضیح داده در بالا تغییر داده شود.
از آن تاریخ به بعد در هنگام ارسال ایمیل آدرس به صورت پیش فرض به شکل @iut.ac.ir خواهد بود. البته در هنگام ارسال ایمیل امکان انتخاب وجود دارد و همچنان امکان ارسال با دامنه @cc.iut.ac.ir  مطابق تصویر زیر وجود خواهد داشت :

انتخاب آدرس ایمیل هنگام ارسال از طریق مرورگر وب و آردس http://mail.iut.ac.ir

انتخاب آدرس ایمیل هنگام ارسال از طریق نرم افزار outlook  :

در صورت ابهام و یا اشکال مراتب را از طریق سامانه پشتیبانی مرکز فناوری اطلاعات به نشانی http://tkt.iut.ac.ir  پیگیری نمایید.

راهنمای سامانه در بخش ایمیل سایت مرکز فناوری اطلاعات به نشانی http://it.iut.ac.ir  موجود می باشد.

این تغییرات به هیچ وجه در دریافت ایمیل کاربران خللی ایجاد نخواهد کرد.

 

تحت نظارت وف ایرانی