رفتن به محتوای اصلی
x
  • روش جدید دسترسی ایمیل دانشگاهی به دانشجویان
    باسلام و احترام بدینوسیله به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند، با توجه به اینکه ایمیل دانشگاهی دانشجویان از این پس به طور خودکار ایجاد خواهد شد لذا در تمامی سامانه های دانشگاهی الویت با ایمیل دانشگاهی خواهد بود(همانند سامانه یکتا) لذا اگر قبلا از ایمیلهای دیگر مثل یاهو و جی میل و .... استفاده شده است از این پس ایمیل دانشگاهی جایگزین آن خواهد شد.
  • تمدید نحوه دسترسی به منابع کتابخانه و مجلات از بیرون دانشگاه
    قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه بدینوسیله به اطلاع می رساند دسترسی به منابع کتابخانه و مجله ها تا باز گشایی مجدد دانشگاه از بیرون دانشگاه تمدید شده است.
  • نحوه اتصال به شبکه اینترنت و حذف کانکشن های آماده از تاریخ 99/08/01
    باسلام  
  • نحوه برقراری ارتباط مستقیم کارکنان دانشگاه با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات تا اطلاع ثانوی
    حضور محترم کارکنان محترم دانشگاه
  • نحوه ورود به سایت خبری سامانه lms
    به اطلاع می رساند با توجه به شرایط فعلی دانشگاه در امکان برقراری ارتباط مستقیم کارکنان دانشگاه با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات از روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ تا اطلاع ثانوی برقرار خواهد بود. شماره تماس های زیر در ساعت اداری (8 تا 15:30) به منظور رفع مشکلات مربوط به سرویسهای مختلف در اختیار کاربران می باشد. در خارج از این زمان به شماره 5821 تماس گرفته شود. جهت دسترسی به اخبار و اطلاعیه های مربوط به سامانه LMS لطفا از طریق لینک زیر وارد شوید
  • تمدید نحوه دسترسی به منابع کتابخانه و مجلات از بیرون دانشگاه
    قابل توجه دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه بدینوسیله به اطلاع می رساند دسترسی به منابع کتابخانه و مجله ها تا باز گشایی مجدد دانشگاه از بیرون دانشگاه تمدید شده است.  
  • نحوه بازیابی کلمه عبور پست الکترونیکی دانشگاه
    بدینوسیله به اطلاع کاربران محترم می رساند، سامانه مدیریت شناسه جهت تسهیل درخواست‌هایی هم‌چون ویرایش اطلاعات کاربری(تغییر شماره موبایل)، ثبت پست الکترونیک، تغییر کلمه‌عبور پست الکترونیک و بازیابی کلمه‌عبور پیاده سازی شده است. جهت بازیابی کلمه عبور می توانید به سامانه http://id.iut.ac.ir مراجعه نمایید وبا انتخاب کلید فراموش کردن کلمه عبور اقدام به بازیابی پسورد خود نمایید .
  • نحوه استفاده از منابع کتابخانه در ایام تعطیلی دانشگاه
    قابل توجه  دانشجویان محترم تحصیلات تکمیلی دانشگاه بدینوسیله به اطلاع می رساند :
  • نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربری دانشجویان فارغ التحصیل
    بدینوسیله به اطلاع دانشجویان فارغ التحصیل می رساند، به منظور تسریع روند پاسخگویی به مشکلات کاربری می توانید به سامانه tkt.iut.ac.ir وارد شده و در سامانه احراز هویت مرکزی امین با وارد کردن نام کاربری : شماره دانشجویی و پسورد ایمیل دانشگاهی درخواست های خود را ارسال نمایید.
  • اطلاعیه : یکی از دلایل مهم کاهش سرعت اینترنت کاربران شبکه
    باسلام احتراما، ضمن تبریک تولد دخت گرامی پیامبر اسلام (ص)، حضرت فاطمه (ع) به اطلاع کاربران محترم شبکه می رساند در صورتی که شارژ شما تمام شود سرعت دسترسی به اینترنت کاهش چشمگیری پیدا می کند. از این رو، در صورت مشاهده کندی ارتباط اینترنت ابتدا به سایت acc.iut.ac.ir مراجعه و درصورت منفی شدن اعتبار اینترنت در صورت نیاز اقدام به خرید شارژ نمایید. در غیر این صورت کندی ارتباط را به مسئول شبکه واحد خود اطلاع دهید.  

تحت نظارت وف ایرانی