رفتن به محتوای اصلی
x

در کلاس ادوبی کانکت با لپ تاپ یا pc شرکت میکنم، اما مرتب از کلاس خارج می شوم. چه کاری باید انجام دهم؟

این خطا به دلیل افت یا قطع موقتی اینترنت می باشد. پیشنهاد می شود موارد زیر را بررسی کنید:

  1.   مطمئن گردید که کامپیوتر یا دستگاههای دیگر شما در حال دانلود یا آپلود یا به روز رسانی برنامه ها نباشند.
  2.  توصیه می شود از اینترنت اشتراکی به وسیله موبایل (hotspot) استفاده نگردد. به دلیل اینکه اگر در حین اتصال با گوشی شما تماس گرفته شود یا پیامک دریافت نمایید،  ارتباط اینترنت شما در این حین قطع خواهد شد.
  3.  کمی نزدیک تر به دستگاه مودم خود بشینید و فاصله خود را کمتر کنید. بهتر است با کابل به شبکه و اینترنت وصل شوید. 
  4. یکبار مودم خود را خاموش و روشن کنید.

درحین جلسه به  علامت آنتن که در سمت راست نوار ابزار جلسه ادوبی کانکت  قرار دارد توجه کنید. رنگ آن وضعیت ارتباط شما با سرور را نمایش می دهد.

این آیکون حتما باید سبز رنگ و در وضیعت Excellent باشد، در این صورت اینترنت شما دارای کیفیت مناسب می باشد. در صورت نارنجی یا قرمز بودن ایراد ارتباط را نشان میدهد. در اين وضعيت هماهنگي بين صوت وتصوير وجود ندارد. ممکن است پخش جریانی که دریافت می کنید (دوربین ، اشتراک صفحه و صدا) با تاخیر یا قطعی همراه شود.


تحت نظارت وف بومی