رفتن به محتوای اصلی
x

نحوه دريافت پست الکترونیکي و اینترنت دانشجویان جدید الورود

ضمن تبریک و خوش آمدگویی به دانشجویان جدید الورود بدینوسیله به اطلاع می‌رساند نحوه دریافت پست الکترونیک و اکانت اینترنت دانشجویان به صورت زیر خواهد بود:
 

۱- دانشجویانی که از مقاطع قبل ایمیل فعال دانشگاه صنعتی دارند دارای دو گزینه می باشند : گزینه اول نگهداری همان آدرس ایمیل قبلی است که می بایست این درخواست را از طریق سامانه پشتیبانی دانشگاه صنعتی اصفهان به نشانی (http://tkt.iut.ac.ir) به ما

اطلاع دهند. گزینه دوم درخواست آدرس جدید می باشد که می توانند از طریق بند دوم همین متن اقدام نمایند. توجه داشته باشند که در صورت تعویض آدرس ایمیل ، آدرس ایمیل قبلی آن ها طبق قوانین بسته خواهد شد.
۲- دانشجویان جدید می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت شناسه (id.iut.ac.ir) درخواست ایمیل خود را ثبت کنند. نام کاربری دانشجویان جدیدالورود در این سامانه شماره دانشجویی و کلمه عبور آن‌ها کلمه عبور مندرج در گزارش ۶۷۲ گلستان خواهد بود.
۳- نام کاربری و کلمه عبور اکانت اینترنت دانشجویان جدیدالورود کلیه مقاطع به ترتیب شماره دانشجویی و کلمه عبور مندرج در گزارش ۶۷۲ گلستان خواهد بود. برای اطلاع از جزئیات نحوه اتصال به اینترنت به سایت مرکز فناوری اطلاعات (it.iut.ac.ir) مراجعه نمایید.

 

تحت نظارت وف ایرانی